اسلایدر

چلسی هم توماس مولر را می خواهد
هواداران چلسی

باشگاه چلسی نیز مشتری توماس مولر ، بازیکن ملی پوش بایرن مونیخ است و منتظر جواب او است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به عدم رضایت توماس مولر در بایرن مونیخ و عدم موفقیت در کسب جام های داخلی و خارجی ، دو تیم چلسی و منچستر سیتی را آماده ارسال پیشنهادی به این بازیکن کرده است.

چلسی که یکی از مشتریان پروپا قرض مولر به حساب می آید و بعد از جام جهانی 2010 ، هر ساله برای جذب او تلاش می کنند ، باز هم یکی از گرینه های نقل و انتقالات باشگاه لندنی است و هیچ بعید نیست که او بایرن را ترک کرده و به لیگ برتر نقل مکان کند.

به گفته مجله سان ، منچستر سیتی اطمینان دارد که مولر را می تواند در نبرد با چلسی مال خود کرده و او را به منچستر ببرد و بایرن مونیخ نیز ترجیح می دهد مولر را به منچستر سیتی بدهد ، چرا که بعلاوه قیمیتی بیشتر از حد تصور آنها ژکو را نیز به بایرن مونیخ منتقل می کنند.

توماس مولر که اکنون خود را آماده حضور در یورو 2012 می کند در خصوص اینکه چلسی او را می خواهد یا خیر گفت :" مدیر برنامه هایم تلاش می کنند تا پیشنهادات را از من دور کنند تا بتوانم بر روی یورو 2012 متمرکز باشم. من اکنون کارم این است که در جام قهرمانی اروپا بازی کنم."

مولر همچنین ادامه داد :" همه می دانند که من به سادگی لباسی را نپوشیدم که آرم باشگاه بایرن مونیخ روی سینه ام باشد و برایم آسان نبوده است . اما باشگاه بایرن همیشه باشگاهم خواهد بود و خیلی به ترک اینجا فکر نمی کنم. اما اکنون نیز موقعیت به شکلی است که نمی توانم بگویم که به پیشنهادات توجهی نخواهم کرد."

توماس مولر در فینال لیگ قهرمانان اروپا توانست تک گل تیمش را وارد دروازه چلسی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:چلسی هم توماس مولر را می خواهد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری